Сторінки

Учитель повинен свідомо йти в ногу із сучасністю, пройматися й надихатися силами, які пробудилися в ній. А.Дістервег

Шановні відвідувачі!

Рада вітати Вас на методичному блозі державного навчального закладу "Бердянський центр професійно-технічної освіти". Тут ви зможете знайти багато цікавої інформації.

Залишайте свої відгуки, пропозиції та запитання у формі зворотного зв’язку. Буду рада допомогти.

З повагою методист Вікторія Коваленко

Обдарована дитина

ПОЛОЖЕННЯ
про Банк даних обдарованих дітей державного навчального закладу "Бердянський центр професійно-технічної освіти"
Дане Положення про «Банк даних обдарованих дітей » (далі БАНК) розроблено відповідно до Державної програми роботи з обдарованою молоддю на 2006-2010 роки з метою організаційно-технічного та інформаційного забезпечення діяльності щодо підтримки обдарованих учнів і визначає порядок створення, ведення й підтримки в актуальному стані банку даних обдарованих дітей.
Зміст БАНКУ
БАНК є системою централізованого обліку, накопичення та збереження інформації про учнів навчального закладу, які є переможцями і призерами обласних, міжрегіональних, Всеукраїнських і міжнародних етапів конкурсів, турнірів, змагань, олімпіад, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України, наукових конференцій тощо, які показали високі результати в спортивній, академічній, творчій, технічній і соціальній діяльності, та їх учителів- наставників.
Банк укладатиметься за такими видами обдарованості:
- академічна (діти, які мають високі досягнення з навчальних предметів);
- інтелектуальна (діти, які мають високі досягнення в дослідницькій, науковій діяльності тощо);
- практично-перетворювальна (раціоналізаторство, винахідництво, технічне моделювання, обдарованість у ремеслах тощо);
- художньо-естетична (хореографічна, сценічна, літературно-поетична, образотворча, музична тощо);
- комунікативно-організаторська (лідерська, ораторська, організаційна тощо);
- психомоторна (спортивна, спортивні танці тощо).
Мета створення БАНКУ
Основною метою створення БАНКУ є:
- забезпечення єдиної системи обліку обдарованих дітей навчального закладу;
- збір,   систематизація   та   збереження   інформації   про   досягнення обдарованих дітей;
- удосконалення системи роботи з обдарованою молоддю в навчальному закладі.
Організаційне забезпечення БАНКУ
Організаційне забезпечення функціонування БАНКУ здійснює методичний кабінет державного навчального закладу "Бердянський центр професійно-технічної освіти"
Порядок ведення та функціонування БАНКУ
Збір та ведення банку даних за індивідуальними досягненнями обдарованих дітей здійснює методичний кабінет державного навчального закладу "Бердянський центр професійно-технічної освіти"
Повна інформація про індивідуальні досягнення обдарованих дітей надається педагогами-наставниками за відповідною формою.
До БАНКУ включаються всі учні навчального закладу.
Підтримка БАНКУ в актуальному стані
Актуальна інформація в БАНКУ зберігається один рік, потім оновлюється.
Доповнення до БАНКУ можуть вноситись протягом року за результатами конкурсів, змагань, турнірів.
Персональна відповідальність за достовірність, повноту та своєчасність наданих відомостей для формування БАНКУ даних покладається на педагогів-наставників.
Досягнення дитини,
за якими формується Банк даних обдарованих дітей, за напрямами
Академічна обдарованість:
- високі стабільні успіхи у навчальній діяльності при вивченні всіх предметів;
- високі досягнення при вивченні окремих предметів.
Інтелектуальна обдарованість:
- І-ІІІ місце в ІІІ та IV етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін;
- І-ІІІ місце в очному турі Всеукраїнських інтернет-олімпіад;
- І-ІІІ місце на Всеукраїнських турнірах юних;
- І-ІІІ місце на ІІ та ІІІ етапі Всеукраїнського конкурсу захисту науково- дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук;
- І-ІІІ місце на національному етапі конкурсу “Інтел-Еко Україна”, “Інтел-техно Україна”;
- Переможці     та     призери     інших     конкурсів     інтелектуальної спрямованості обласного, всеукраїнського та міжнародного рівня.
Практично-перетворювальна
- І-ІІІ місце у обласних, всеукраїнських, міжнародних змаганнях та конкурсах з судо-, авіа-, автомодельного спорту, технічної творчості, раціоналізаторства, різних видів ремесел тощо.
Художньо-естетична
- І-ІІІ місце у обласних, всеукраїнських, міжнародних конкурсах та фестивалях літературної, пісенної та музичної творчості, хореографії, образотворчого та прикладного мистецтва тощо.
Комунікативно-організаторська
- переможці конкурсів та фестивалів лідерського руху обласного, всеукраїнського та міжнародного рівнів;
- активна участь у суспільному житті області;
- активна участь в учнівському самоврядуванні.
Психомоторна
- І-ІІІ місце у спортивних, туристських змаганнях, фестивалях, турнірах обласного, всеукраїнського та міжнародного рівня;
- членство у збірних командах України з різних видів спорту;
- виконання нормативів на звання кандидата в майстри спорту України;
- І-ІІІ місце у фестивалях, конкурсах та турнірах обласного, всеукраїнського та міжнародного рівня із спортивних танців, циркового мистецтва тощо.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Blogger